Halloj!

Jaha, då är man åter på skolan och 2 timmar för tidig. Men det var inte det som jag hade tänkt skriva, då det inte är så intressant? Eller hur? Men i alla fall så är det Onsdag idag och det kommer väl mest troligt inte hända så mycket idag.

Asså jag kan ju säga er att jag ser inte speciellt fin ut idag. Håret är alldeles platt och ser rent utav ut som en peruk, jackan gör att jag ser fet ut och byxorna saknar knappen ovanför gylfen -.- Ja, det låter ju verkligen som om jag har gott om pengar *host*
Men idag så har jag tänkt beställa lite fototillbehör från cyberphoto.se. Visste ni att det ligger i Umeå? :O Inte jag, eller jag fick reda på det för ungefär en vecka sedan...
(Okej, det där var ju jääääätte intressant *host*)
(OCH VARFÖR KAN MAN INTE HA STYCKEINDELNING MER ÄN EN GÅNG?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0